Hi, you're entering my blogsite. Thanks for visiting :)

Tuesday 20 August 2013

Finally, I'm letting you go ;')

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Blog blog, eqa nak membebel guna jari ni
Aku kalah, hukhuk :'( haha, for the first time aku berebut jantan dohh. Cm bangang kann? Nk buat cane, bila dh sayang belajar tinggi mana pun jadi bodoh jugakk. Sokay lah, walaupun aku dgn dia baru 18 hari *atleast aku tkbuat video* tapi aku bahagia gila dgn dia. Dia ni perangai mmg tkberapa semenggah tp penyayang, gedik, aku suka cara dia and aku serious as fuck sayang dia, no doubt. Tp nk buek cano, jodoh tak ado kann? Hurm, sebelum ni banyak kali aku cakap nk tinggal dia tp kali ni aku bebetul sebab sebelum ni post kat fb je, kalini aku post kat blog sekali. Hahahahah, pape entah eqa. 2 August, aku rapat dgn dya through yoi, ex aku numb 2. Then kitorang couple secretly, means ex dya tkthu laa. Tp haritu yoi jugakk yg bgthu ex dia pasal aku, hurm yoi jealous ahh tu aku tknk dia balik :P seriously, I had a great time w him. Well, mula mula kann, mesti dua dua tunjuk perangai baik. Biarlah mula mula ni break, so kitorang tkkn thu perangai buruk masing masing, kann? Memang lah aku serious sayang dia tp tkdelah tahap sehidup semampus lagi. Futhermore, aku dh besar, dh pandai berdikari, so aku boleh sangat hidup tkde dia ;) biarlah, dia getback dgn perempuan yg perangai semenggah sgt tu. Dorang yg cakap perangai dia bzzzz, aku tkthu, aku tkkenal dia. Hm, aku pun rasa krul ni mempergunakan aku untuk jealous kan dido tp aku watlek je sbb aku percya dia. Tp, sat td pulakk mereka bermain taik dgn aku, haha nevermind lah krul, asal kau happy. Eh, kenapa? Haha, I'm okay lah, saya kuat *tunjuk muscle yg tkde* Sebelum ni, ada org nk rebut laki aku aku bg je, entah kenapa kali ni aku mempertahankan pulakk. Tp last last aku bg jugakk. Perempuan tu punn, tkthu ahh apa dia dengki dgn aku. Dulu masa dia dgn krul tknk pulakk jaga elok elok, kau pasang lain, kau buat dia stok maki maki, stok lepas geram, stok cari bila bosan, then dia kata gitu sebab nk ubah krul, apakk dia. Minah ni tkkurang hebat jugak putar belit ayat, macibai cerita keling. Then bila kantoi aku dgn krul, mula lah nk buat buat cerita, sakit lah, bunting lah, apa lah, such a drama queen ahh kau tino garit. Hoo ni kuor base klate kawe nihh! Awal awal lagi aku dh prepare semua ni, tp aku tahan je lg dgn dia sbb aku syg dia and aku nk cuba stay, bkn apa, malas cari boypreng baru. Tp harini, aku bg perempuan tu menang. Sbb ape? Sbb aku baik hati, adil, berperikemanusiaan ;) lelaki, ramai lagi kann? Cuma yg nak kat aku sikit :/ k lahh, saya yang tabah dan kuat ni lepaskan dia secara sukarela, doakan saya tetap tabah k? Bye :*