Hi, you're entering my blogsite. Thanks for visiting :)

Thursday 29 August 2013

Mybebel :)

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Blog blog, eqa nak membebel guna jari ni
Heyyo! Sean kingston. You're way too beautiful girl, that's why it'll never work.. Amboi, melampau lampau lampau lakk aihh? Dulu serious aku ingat dia ckp 'heyyo' bila aku dh besar sikit baru aku find out yg dia ckp 'jr'. Haihhhh, papentah. Apa motif buat post ni? Entah, aku bosan, semua kerja inshaAallah dh siap. InshaAllah laa. Hm, esok 30 aku kerja petang then 31 bulan lapan, lima puluh tujuh hari mulia negaraku merdekaaaa. Haha, nampak tk aksi terlampau eqa tu? Nampak tak nampak tak? *besarkan mata* actually enn kaki itew gatai gatai patu itew garu ahh, kuku itew en anjang patu luka luka, akitt :( haa, mesti ate itew ngengada bela kuku kann? Ke tk ambik kesah? Whatever, itew dh potong kuku, bwekk :P eh sambung 31, aku plan nk merewang kat dataran malam merdeka tu. Tp aku sure yg aku just lepak dataran Lembah Subang je nnti, pfftt -,-' ehh, sedar tk sedar dh 56 tahun kita merdeka ennnn? Thanks god aku tksempat merasa zaman penjajahan. Tp kalau difikir fikir semula, kita sebenarnya masih dijajah oleh makhluk asing. Ehh, nenek kau! Kita sebenarnya telah dijajah oleh pendatang asing. Mcm lain mcm jea? Ahh lantak laa, yg penting minda kita telah dijajah, haa perumpamaan yang tepat untuk menggambarkan situasi. Eii, rasa seram pula aku berbahasa melayu baku ni -,-' tp betui ahh en, britain flag is everywhereeeee, maksiat is everywhereeeee, mcm mcm budaya barat is everywhereeeeee, haa tu namanya amarekaaa *jerit* lupa pulakk, made in china is everywhereeee. Mungkin aku salah tp aku rasa aku betul. Jange ghoyak kawe dok sedor diri tehh? Kawe bui contoh diri kawe tu. Hm dhlaa, nk buat closing, kbyeeee ;)