Hi, you're entering my blogsite. Thanks for visiting :)

Wednesday 28 August 2013

Done :3

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Blog blog, eqa nak membebel guna jari ni
*le family
Finally siap jugakk blog syg aku ni. Thanks to my ex-madu, kalau bukan sebab kau membuat taik, tkde aku nk aktifkan blog aku ni, hahaha :DD Haihh, pahal laa epul ni layan k-pop, td Bad Boy, now Fantastic Baby pulakk -,-' mamat ni minat BigBang sebenarnyaa. Pedon minat Tae-yang. Ehh ckp pasal Pedon okk, harini 28/8 birthday dia. Aku nk wish dia tp dia benci aku :( kenapa? Mana aku thu, sebab aku tkmatang katanya, entahh. Ehh ehh ehh, nk tanya, lawa tak blog kita nii? Tema, grey-pink :P dulu mmg aku benci, anti gila warna pink nii. Tu org selalu ckp, jgn benci sgt, nanti suka. Jgn sayang sgt, nanti benci. Now aku percaya :3 eh tp banyak betul eh aku -,- aku nk ckp, eh tp penat tau alter alter blog aku nii. Semua idea dh dilampias sampai idea nk post pun dh terhakis. Hamboi, bukan main bermadah berhelah kau nyahh. Hm kenapa tetiba rindu krul ni :( aku tkpuas hati lg sebenarnya, bukan berlagak tp inshaAllah aku boleh jd lg better dari dido. Tk laa 100% tp 1000 tu adalahh. Haha bengong, actually 5% punn tksampai. But atleast ada, kann? Haihhh, dhlhaa, buat serabut palotak aku jahh. Tp makin tknk fikir, makin menjelma di ingatan -,- ehm dh laa tu, ni jea idea yg dpt aku curahkann untuk post. Hm aku rasa aku ada diabetes lahh. Kbyee :*