Hi, you're entering my blogsite. Thanks for visiting :)

Friday 16 August 2013

Luahan hati :(

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
nehh , jari gemuk nak menaip :D
Bengang, sakit hati, rasa nak nangis then bunuh diri! Tu pun tk cukup menggambarkan apa yang aku rasa sekarang! Aku bkn nak aktifkan balik blog ni tp aku dh tk thu aku nak luah ktmana sekarang but kalau aku simpan confirm aku nangis. Kenapa? Hurm, ceni cerita dya, 2 August 2013, aku start rapat dgn mamat ni and dya kata aku GF dya, depan aku je ahh, aku gelar dya B k? Dya ada awek, D. Dulu dya dengan D, dya dgn D ni sweet sgt sampai aku tk sangka dorang dh break sampai laa dya bgthu aku. Betul ke tipu aku tkdpt nk confirm kan sbb sampai sekarang dya still contact dgn D ni, ber baby baby, manja manja, erghhhh. Unfortunately, dya ni dh kasi rembat hati gua so aku tk kesah dya ada awek ke tak, yang penting aku nak dya. Tp perasaan kepingin yang kuat tu ahh buat aku merana. Almost setiap kali aku dengan dya, dya mesti kena otp dgn D and aku sebagai "PEREMPUAN SIMPANAN" dya kena laa diam, takut kantoi sebab D ni tk thu aku dengan B. Mula mula tu serious aku tk kesah, kali kedua sentap sikit, bebanyak kali, sumpah meyirap limau ais aku! Jujur ahh, aku pernah menangis sesenyap masa dya tgh otp sbb tahan batuk and also tahan jealous, hm :( tp tkpe ahh, aku try bersabar sebab dya kata satu hari dya akan tinggal D jugak, sebab D pernah buad perangai. Aku pun tk pasti bila, yang penting aku akan sabar tunggu. Biasa laa, orang yg in love mesti bodoh dya semacam kenn? Aku sayang dia, sumpah. And haritu aku tlg dya mintak kerja kt burger king, aku ni pantang ada orang nk cari kerja, aku pulakk yang terlebih excited, haha :D hari first dya kerja aku cuti tapi aku excited sgt, aku ironkan baju dya, apa apa semua lagi ahh. Then hari kedua si D ni pulakk nk jumpa dya, aku tak bagi. Ehh ehh ehh, sorry, bukan sebab jealous k? Bayangkan rumah D tu kat rawang, dya kerja pukul 3, pastu pepagi nk bangun ulang alik rawang then pergi kerja, sape larat bro? Hm, aku just nk yang terbaik untuk dya so dya punn tk pergi memandangkan malam tu dh hu haa hu haa sampai ke pagi. Then bila aku kejut dya pukul 2 nak pergi kerja, dya malas malas bangun then kata sakit pinggang. Aku pun mengalah laa, kerja BK kan penat. Tp nasib baik dya pergi tolong tolong kat kedai abah dya, kira reda sikit ahh ketidakpuasan hati aku :) eh, you know what? Aku jadi minah cuci pinggan, hehehe :DD aku buat pun sebab aku bosan and tknk la nampak mcm aku ni anakdara pemalas duduk mengangkang tgk tv. Tapi bapak dya bagi RM20 as upah, aku tknk sebab aku ikhlas tp rezeki kann, jangan ditolak :) then harini aku pepaksa dya kerja, sebab semalam kan dah cuti. Dya kata harini dya nk jumpa D sebab D ada kt KL ke mana ntahh, tk hingin nk ambik kesah. So dalam fikiran aku dya balik jea terus pergi kerja, hm kesian dya sbb aku yg pepaksa dya kerja harini. Aku punn tidur ahh, pukul 3.30 terbangun, bangun bangun jea aku rasa bersalah pulak paksa dia kerja semalam. So aku terus cergas bangun, memandi pesemua, nk p Paradigm Mall, kononnya nk buad surprise kt dya masa dya breaktime, nk belanja bubble tea ke apa ke. Aku tk kesah pepanas buta pun aku pergi Paradigm, jalan kaki. Haha, jauh tk jauh laa kann? Nk dekat sampai terowong jea aku nampak dya naik motor dgn D, pehhhhhhhhhhhhhhh sumpah nak nangis dohhh! Baca la balik pada mula kalau tkfaham kenapa aku rasa centu. Sumpah sedih hm :'( then aku dah rasa malas gila nk jalan kaki, aku singgah cc update blog. Sbb aku tkthu nk ngadu dgn sape, aku kena luahkan jugakk. Atleast kt sini ada orang baca, even satu ayat, kannnn? Dah lah, aku dah malas nak mengharapkan dya. Biarlah dia dengan D tu, bahagia je mereka. K ahh, bye :'(