Hi, you're entering my blogsite. Thanks for visiting :)

Friday 30 August 2013

I'm sorry :(

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Blog blog, eqa nak membebel guna jari ni
Salah aku. Bukan salah aku. Salah aku. Bukan salah aku *cabut bulu kucing* alamak, salah aku :( hmm, tulaa, main redah lg. Tk thu org tu tgh ada mood ke tk, bedal je gurau. Haha, apa pape entah eqa, ni pun nk post. Eh eh eh, tksuka close tab ahh, aku bukan tulis untuk kau baca. Aku tulis untuk orang yg nak baca k. Hm, tbh aku kurang suka bergaul dgn perempuan, masa kt asrama lain cite ahh, semua perempuan dalam dorm. Tp kalau kt sini, kawan perempuan aku sorang jahh, syuhada. Ygn lain tu mmber, tp not as close as aku dgn syuhada. So, aku suka bergaul dgn lelaki? Yeap. Dulu sebelum aku masuk asrama, jujurnya aku ni tomboy. Bkn penkid, penkid couple dgn perempuan. Aku tomboy, yg lemah lembut and sopan santun. Haha geli mak. So aku suka member dgn lelaki sbb dorang ni jenis hati batu, aku cakap laa pape pun, kutuk ke gurau kasar ke, dorang bahan aku balik. Tp aku tk kesah sbb dorang tk kesah. Tp kalau dorang sentap aku gurau, aku lg sentapppp. Kalau perempuan lg kuat sentap, ckp pelik sikit tkboleh, cm aku laa. Tp aku pura pura okay je sokmo, malas ahh nanti dorang kata aku tksporting pebagai. But tadi, aku ter'down' kan mood someone, hmm. Mybe bukan aku yg down kan but aku yg menambah kan down dia :( dulu sekali aku kacau dia masa dia tkde mood, nk nangis aku sebab rasa bersalah. Ni lg sekali, hmm :( sokayy lahh, lepas ni aku tknk mention unmention dia dah, tknk dekat dekat dh, sebab aku ni annoyyed. Kalau kau tkde perasaan or pandai sorok perasaan, baru kita ngam k? Haha, sorry :( kbye